PLUGG!

Yes, ikväll blir det plugg ända fram till kl 21 då "svenska hollywoodfruar" börjar ;)
Faktiskt så är det inga tråkigt läxor jag ska syssla med heller, bara musikläxor; lära in låtar till sångensemblen och lite fix med mitt projekt (som ni förresten kan följa på: www.stephaniehansson.blogg.se/mittprojekt :)

Idag har jag annars varit i skolan, precis som vanliga måndagar. Det har varit en bra dag förutom att jag kännt mig lite hängig (spec mot eftermiddagen) men det var nog bara trötthet får jag hoppas på.
Imorgon efter skolan ska jag in till stan en snabbis för att köpa ett par skor som jag tror jag vill ha ;) Spanade in dom under senaste shoppingrundan (då jag kom hem med ett par jeansleggins, basic linne, marinblå kofta och hudprodukter från clinique).
Sedan mot kvällen ska jag övningsköra med mamma och min kusin Aurora som ska köra upp i november! :)

Nej. Nu: plugg!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0