SISTA SKOLDAGEN...

... för denna vecka ;) imorgon åker jag till falkenberg (strax nedanför göteborg) för att hälsa på min älskling och hans familj och det ska bli jättemysigt! Längtar...
Så ikväll blir det att packa och köpa allt jag vill ha med på resan (godis, dricka, macka, modetidningar...) Det är lång väg att resa, och det kommer ta ca 6 timmar med buss!
Nyss hade jag gitarrlektion och alldeles snart ska jag ha Arko (arrangemang och komposition). Jag ska även hinna med att springa upp till skolsköterskan innan lunch, fick en kallelselapp i måndags och jag antar att det handlar om min vikt igen. Skolsystrar ska alltid ha en sån jäkla koll på vad jag äter och hur mycket jag väger för att jag hade problem med sådant när jag gick i SEXAN... vad är det, typ... 6 år sedan? Menmen... det är väl bara bra att jag går dit då hon ändå inte kommer ha något negativt att säga, jag har gått upp till 49 från 45 när jag sist var där.
Jag är då mer intresserad av att få veta hur mycket jag växt på längden eftersom att jag känner på mig att jag nog kommit upp någon/några fler centimeter under sommaren. Eller är det klackarna? ;) haha.
Nu ska jag iaf på lektion, jag bloggar senare när jag packat klart... jag ska ska ju vara borta typ 3 dagar och om jag känner mig själv så kommer min packning räcka i ca 3 månader... suck.
/S.H

Kommentarer
Postat av: Oscar

Steffi goes Falkenberg. WE LIKE! :)

2009-09-23 @ 14:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0