UPDATE; FREDAG KVÄLL

Hej igen! Jag har inte glömt bort bloggen om ni tror det ;) Kom hem så sent i fredags, och gick upp tidigt och var borta hela lördagen så har inte hunnit blogga om kvällen ännu. But here i go;


Flummet började redan vid busshållplatsen i väntan på att bussen...


...Sen kom bussen och då vart vi genast seriösa... NOT! :D

Vi åkte in till globen för att leta reda på någon restaurang att äta på innan vi skulle träffa kören vid tunnelbanan, men vi hade såklart otur då alla restauranger var STÄNGDA och det slutade med att vi åkte till skanstull och fick sätta oss på donken, inte riktigt vad vi hade tänkt då vi egentligen var sugna på plankstek ;) haha.


Efter den glamourösa middagen åkte vi till "gröna jägaren" vid typ medborgarplatsen för att möta upp våran älskade kör Team Nanne! :) Det var så kul att träffa alla igen och vi hade riktigt trevligt.


Jag och Anna sjöng också karaoke, det var första gången för mig och det var riktigt kul!! Vi sjöng "I love rock´n roll - Britney Spears" och vi ääääägde ;) haha

Vid midnatt åkte jag, Anna, Ida, Maggan och Christer vidare till en gayklubb vid slussen eftersom att Nanne skulle sjunga där. Vi stod på listan och kom in som inskrivna på Nannes gäster ;) Yey!
När vi hade kommit in och hängt in våra jackor hann det gå 5 min och sen kom en tjej fram till mig och sa "Tja snygging, vart kommer du ifrån?" och senare ville hon ha mitt nummer, haha. Lite fel för mig, men man blev väl allt lite smickrad iaf, alltid kul att höra att man är snygg och intressant liksom ;)


Sedan var det dags för Nanne att uppträda och vi stod såklart längst fram vid scenkanten för att peppa våran föredetta körledare! :) Hon var riktigt bra och är en av dom få artister jag hört som är helt grym live!
Efter hennes gig letade vi upp henne och...


... fick komma in backstage! :) Vi stod och pratade om körslaget och lite annat och bestämde att vi skulle träffas igen hela kören i november för en helkväll på Golden Hits! Kan inte bli mer än en... ja.. Hit? ;)

Hade en helt underbart kul kväll med allihopa!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0