IGÅR OCH IDAG

Hellu! Oj, vad mycket jag lyckats hinna med sen senast jag bloggade igår kväll. Jag och mina vänner var somsagt på biljardpalatset och det var riktigt trevlans faktiskt! :) Jag är ingen hejare på biljard, men jag nöjde mig fint med att stå brevid med ett glas vin och massa tjejsnack med Michelle!



Biljardkvällen i lördagskväll var alltså hur mysig som helst, och det blev rätt sent för min del så jag var inte världens piggaste när jag var på jobbmöte kl 11 imorse, haha. Men jag överlevde det och sen var det bara att ta sig till nästa jobb; jag och lillebror fick nämligen chansen att jobba inom en IT teknisk grej och installera nya saker på datorerna på mammas jobb idag! TACK! Mamma bryr sig verkligen om mig och min halvt tragiska ekonomi, så det var till stor hjälp att få extrajobba lite idag.

Efter för min del 7 timmars arbete framför flera datorskärmar var det dags för mig och lillbrorsan att ta oss till centralen och åka hem. Såhär kan det se ut...



Sen blev vi även lite gangsters...





Om vi är normala? Vem fan har påstått det om jag får fråga?!

/S.H



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahahaha , underbart normala ungar man har!!



Puuussss

2010-04-26 @ 16:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0