LONG TIME, NO SEE!

Om jag har kvar några läsare; Hej igen! :)
Jag har märkt en sak om mig själv när det kommer till bloggandet. Om jag missar att blogga en eller två dagar så får jag ångest och känner att jag absolut måste blogga, men jag får hjärnsläpp och vet inte vad jag ska blogga om. För oftast har det hänt rätt mycket och då vet jag inte vart jag ska börja. Därför har jag nu tagit tag i mig själv och bestämt mig för att gå direkt på denna dag istället så jag kan börja någonstans iallafall! Haha.


Kjol - Pull and bear.
Top - H&M.
Skor - Converse.
Skärp - Stradivarus.
Armband/Örhängen - 19 årspresent från Veronica och Martina!


Ps. Jag har satt i mina nya hårclips, så jag har liite längre och tjockare hår än vanligt :)


Just nu är jag i skolan och sitter brevid bästaste Anna som också sitter och bloggar för tillfället ;) Efter lunch idag ska vi hålla en redovisning som går ut på att vi ska spela/sjunga upp något för resten av klassen. Jag har förberett en låt av Imogen Heap som heter "hide and seek" och jag har också skrivit en liten presentation av den. Så jag hoppas att det går bra och att jag inte blir för nervös... hehe.

Ikväll ska jag och Anna sköta garderoben på en fest på mammas jobb. Det var så kul sist så jag ser verkligen fram emot det! :) Extra klirr rakt ner i sparbössan till Rhodos!

Nu ska jag iväg på improvisationsensemble!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

alltid lika fin! =)

2010-04-15 @ 11:15:11
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0