GOD JUL, ANNA OCH STEFFI!



På sportlovet, 2 månader och 1 vecka sent efter julafton, blir äntligen våran gemensamma julklapp av... Nämligen en weekend till Italien! :D Vi ska bo hos Annas syster Maria, hennes pojkvän Michele och deras underbara chihuahua Theo i deras lägenhet i Monza. Det ska bli så himla roligt! Läääängtar!

Vad jag vet är det fortfarande lite kyligt i Italien, men det är iallafall mer vår där än här i Sverige så det blir väl kanske att packa med vårjackan? ;) Jag kan iallafall måla upp bilder i mitt huvud av när vi är ute och festar i de Italienska krogarna och tar långa promenader i stan, kanske tar en trip till Milano och bara har det så najs!

ITALIEN - HERE WE COME!

Och Linnea, nästa gång åker du med, min pingla! <3

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Anna: hihi älskade!! Men det är ju så... :(



Därför har jag sån tur som ska till Italien med dig! :-) trist att Linnea inte ska med.....menmen! Det kommer fler gånger!



Älskopälsko! <3

2010-02-10 @ 23:16:11
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0