GOODMORNING!



Idag väcktes jag av min högljudda mobilsingnal som är låten från Americas Next Top Model! haha. Det var iallafall min chef från kafét som ringde för att säga att jag fått jobbet och att jag kunde komma in imorgon bitti innan min praktik börjar, så jag kan nöta alla grejer och komma in i jobbet :) Så imorgon blir det min absolut första, riktiga arbetsdag.

Denna dag börjar jag inte min praktik förrän kl 16.15 med ännu mer teater som igår. Gårdagen var förresten rätt kul, men jag måste nog säga att musikdelen av dagen var mer i min melodi än teaterdelen ;) hehe.
Efter dagens teaterlektion blir det iallafall lite blåsorkester och musikteori. Sedan till det jag längtat efter: Rockgruppen! ;) Där ska jag hoppa in som sångare till låten "Everlong - Foo Fighters", så jag hoppas jag lärt låten rätt så dom inte ändrat formen eller liknande!
Igår blev jag även tillfrågad att sjunga med i en trio i en välgörenhetskonsert för Haiti, men just den kvällen jobbar jag, så det gick inte :/ Menmen.

Nej nu ska jag faktiskt få i mig frukost på riktigt. Igår fastnade jag kvar vid datorn så att Fredrik hann ringa och komma hem med lunch från MCdonalds till mig (a).

/S.H

Kommentarer
Postat av: "faster" lotta

GRATTIS GRATTIS GRATTIS till jobbet.

2010-02-16 @ 10:01:39
Postat av: Stephanie Hansson

Lotta: Tack! :)

2010-02-16 @ 10:40:10
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis bästa!! <33

2010-02-16 @ 11:24:35
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Oscar

Wohooooo <3

2010-02-16 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0