LIKA SOM BÄR?


               Oscar                                            Darin

Jag la precis upp denna bild på min älskling på FB och fick genast kommentaren "äre darin? :S". Jag själv tycker att det är lite komiskt att jag fick den kommentaren då jag själv aldrig har tänkt på att dom har några gemensamma ansiktsdrag som t.ex ögon, bryn, näsa, ansiktsform och hår!

En annan lite rolig grej är att jag som trettonåring var tokförälskad i Darin, så det kanske hade en påverkan när jag föll för min älskade pojkvän? haha.

Jag berättade detta för Anna på msn. Hennes reaktion? "Din favvo liksom! :D inte dåligt, bettan!" Haha ibland så bara älskar jag min vän så mycket så jag inte vet vad jag ska ta mig till...

Nu till min fråga: Vad tycker ni läsare? Ser ni några likheter?

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

HELL YES! Likheter så det skriker i brallan :D



Love ya! <3

2010-02-04 @ 22:10:25
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0