SLEEPY

Igår kom min älskade pojkvän Oscar till Stockholm! Jag har längtat efter honom så mycket så det känns jättemysigt och kul att han är här.

Idag gick praktiken helt okej, jag var lite tröttare än vanligt bara... hoppas inte min sjuka lillebror lyckats smitta ner mig med något virus. Det återstår att se imorgon... vore just typiskt såhär inför kryssningen och Italienresan.
Efter min praktik gjorde vi hamburgare här hemma och sen har vi faktiskt tittat på OS ;) Inte för att jag var så intresserad (jag somnade faktiskt), men det var mysigt att sova brevid en varm och mjuk Oscar :)


Nu ska vi nog slänga på en film och sen blir det att sooova. Godnatt!

Ps. SMHI visar att det på lördag ska vara 15 grader och sol i Milano... iiih! :D

/S.H


Kommentarer
Postat av: Marie

fan vad härligt att åka till varma Italien<3 Själv så ska man till Åre frysa!!!

2010-02-23 @ 23:30:52
Postat av: Stephanie Hansson

Marie: Haha sötnos då! Du får ha varma kläder och mössa + vantar ;)

2010-02-23 @ 23:52:24
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/
Postat av: Anna

hihi ååååh Italien!!! SNAAAAAAAAAAAART! :D



Och Steffi. Jag tänker aldrig Aldrig ALDRIG lämna dig. Jag vill inte missa ett ända kapitel i ditt liv.

Du o jag föralltid! :)<3

2010-02-24 @ 10:20:34
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0