SOM FISKEN I VATTNET... ELLER?

Nu har jag suttit och skrivit min projektplan, övat lite sång och nästan lärt mig en låt jag ska kunna inför min praktik nästa vecka. Duktigt va? ;) Så resten av kvällen ska jag ägna mig åt helt andra saker än just plugg!

Efter middagen ska jag och mamma ta oss till simhallen för att motionssimma några längder och sedan blir det bastu som belöning :) Vi är ju båda Finnar, så vi hör hemma där bland dom varma träbänkarna! haha.


Ikväll blir det att simma bort lite överflöds-fludder inför beach -10!

Jag har alltid tyckt om att vara i vatten, med undantag till att jag ibland kan få panik för att jag får för mig att det ska komma en haj. Även om jag sitter i min lilla utomhus-jacuzzi. Töntigt? ja, mycket.
Jag vågar inte heller snorkla då jag bara skulle bli rädd av att se alla fiskar som simmar runt mig i vattnet, haha.

Nej, när det kommer till att vistas i öppna hav föredrar jag väl helt enkelt att ligga på en rosa luftmadrass, trygg från hajar, krabbor och läskiga fiskar...


This is more like it! ;)

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Skööönt! Inte en ända haj har chansen att nå dig ;)

2010-02-08 @ 17:30:30
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

nemen haha steffi! det värsta som hänt mig i vattnet var att en liten fisk simma in i mitt cyklop haha!

2010-02-08 @ 17:57:27
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: linnea

men guud va härligt och varmt de ser ut! vi måste åka utomlands bruuds;)<3

2010-02-08 @ 19:37:15
URL: http://linneageorgny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0