GODMORGON!



Morgonpigg tjej? Nej, kunde bara inte somna om. Så jag satte mig framför TVn och sitter nu och kollar på "Supernanny" över en kopp te. Rätt mysigt :)

Dagens planer blir till början inte så händelserika. Jag ska nog lägga mig på altanen och sola och bara ta det lugnt, senare blir det däremot annat! Jag och Linnea ska åka till Gröna Lund och hälsa på min älskade vän Anna som jobbar där och har skift ikväll :) Det blir säkerligen några åk och efter det ska vi alla tre vidare ut. Ännu en kväll att se fram emot alltså!

Gårdagen spenderades med min mamma. Vi var på Hedlandet och handlade och sedan åkte vi även till ONOFF, så när jag var hemma i Salem igen hade jag med mig en t-shirt, en scarf och en urgullig datorväska!:)
Mot kvällen åkte jag in till stan och träffade Victoria och hennes kusin Sebastian. Vi åt middag hemmos henne och sedan satte vi oss på en uteservering på medis och senare tog vi oss till apberget och hade så grymt trevligt. Vi träffade alla sorters folk från världen och idag kommer vi träffa 2 av dom som kommer från Texas! Dom kommer till grönan, så vi får väl se om man lyckas hitta varandra, haha.

Nu ska jag fortsätta kolla på dumburken. Vi hörs. Ciao!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0