GRILLKVÄLL OCH UTGÅNG!

Gårdagen blev inte så lugn som jag planerat. Men å andra sidan; har någon kväll varit det denna sommar? Nej. Haha. Så igår kväll bjöd Veronica över mig till en grillkväll hos henne med massa andra sköna tullinge och salemsbor :)

Vi grillade allt från köttbullar till flintastek och kyckling :)


Veronica var jääääättehungrig och blev lite aggro när jag ville smaka en köttbulle av henne...haha.


Senare mot kvällen blev det singstar! Melina och Emma var sjukt taggade på ABBA ;)


Veronica och jag :) Ääääälsk!

När klockan började närma sig midnatt blev jag och en jättesöt tjej som heter Emma sjukt sugna på at dra ut, så vi såg till att ta oss till stan snabbast möjligt!


Det enda jag har på bild från utgången! Vi shottade 2 tequila var på The Bridge och hade så jäkla kul innan vi tog nattbussen hem i regnet ;D


Emma och jag på nattbussen hem :) Vi träffade på två assköna tjejer från Tumba som vi snackade med hela bussresan!

Tack för en awesome kväll, alla ni som var med och gjorde kvällen till det den blev :)
Och Emma; Dethär ska göras om måååånga fler gånger, bruden! ;D

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0