GRÖNAN/SHOPPINGRUNDA

I tisdags bestämde jag mig för att huxflux dra in till Grönan för att träffa Anna och ha lite kul med Victoria, hennes norska kusin Sebastian och några av hennes jobbkompisar :) Jag är glad att jag åkte, för annars hade jag missat 2 helt awesome dagar! Här kommer ett par bilder från grönankvällen:


Jag och min älskade vän Anna som jobbar på Grönan <3


Sebbe och jag hänger utanför Annas spelbås :)


Och nu över till dagens aktiviteter:

Gårdagen var lite speciell. Jag och Sebbe skulle till the bridge, men jag blev väl minst sagt lite väl lullig så vi vände hem till Victoria igen när vi kom till centralen :P Så idag när jag kom hem och mådde lite sisådär la jag mig och sov en blund och sen gav jag mig faktiskt ut på stan! Ibland är det bara så skönt att shoppa helt själv.


Top från Mango, 349 kr.


Jag använde mitt presentkort på Kicks och kom hem med dessa prylar:
2 Torrshampoon, Värmeskyddande hårkräm från Urban, primer, bagsize hårspray, makeupsvamp och fotspray :)


Just nu sitter jag framför TVn och kollar lite på family gay. Hatar den serien :P Kvällens planer ser ut att bli rätt lugna, men jag är himla sugen på att sitta med något skönt umgänge på apberget... vi får se. Imorgon kväll ska jag nog träffa Sebbe och ev gå på bio :) Han måste ju uppleva Sergelbion nu när han är i Sverige!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0