HEMKOMMEN FRÅN NORGE!

Vid kl 18.30 tidigare ikväll rullade min buss in till Stockholm stad efter en helt galen, mysig, rolig och party vecka i Hvaler i Norge!


Utsikten från stugan vi bodde i... helt vidunderlig! (=fantastisk på norska)


Jag stekte lite i kvällssolen innan det var dags för grillmiddag... ;)


Sebbe häller upp ett varsitt glas champagne till middagen... här kör vi bara fina grejer ;)


Grillaaaaatt! :) Vi grillade nästan varje kväll och varje gång var lika mysig!


Diego och Vegar partar till lite när vi körde "ölspelet" ;D Även det en tradition som hängde kvar varje kväll.. ;D


Bara överkroppar blev vardsagsmat för mig... ;) haha yeeeees.


Lite dans på nätterna satt även det på sin plats! Några norska tjejer kom också och gjorde sällskap ibland :)

Det är så svårt att berätta exakt allt som hände under våran vistelse, men jag kan sammanfatta det med UNDERBART!! Det var helt sjukt kul och jag ångrar verkligen inte att jag åkte dit! Jag och killarna kom så bra överens och jag är nu en av "guttarna" ;D haha. Sebbe och jag kommer också varandra närmre och det gillar jag starkt. 

Om ca 2 veckor är det redan dags att återvända till Norge, och denna gången med min bättre hälft; Anna! :D Vi ska dit och leva livet, men även planera våran höst... vi får se vad det blir ;) 

Nu ska jag daska min bästa vän, dricka upp min cider och sedan soooova. Imorgon ska jag och Jerry jobba som servitörer på Annas mammas bröllop! :) Ska bli jättemysigt och jättekul!

Godnatt!

/S.H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0