SISTA VECKAN PÅ GRC

Jag börjar med att ta upp uppdateringen här på bloggen, haha. Inte har det gått bra, mitt bredband som jag fick skickat till mig har inte fungerat och jag har inte haft ork eller lust att ta mig upp hit till saloon och blogga själv på kvällarna. Men nu är iallafall jag och Jessica här och tar sällskap av varandra :)

Nu är det allafall bara lite mindre än en vecka kvar här på grällsta för mig. På lördag kväll eller söndag morgon åker jag hem. Det tar emot lite eftersom jag verkligen trivs här, men samtidigt ska det bli lite skönt att komma hem till det "normala" livet med min familj, mina brudar, utgångar, staden och stranden. Saknar mina nära och kära där hemma som bara den, framförallt min mamma! Hon var här på besök i fredags förra veckan och hon var med när vi badade i sandtaget med hästarna och sen stannade hon kvar för lunch och tittade när jag hade lektion för mina elever. När hon åkte började jag längta hem lite. Så det ska bli jättemysigt att få komma hem och få äta middag med min familj och bara vara. Men jag kommer mer än gärna tillbaka hit och jobbar senare i sommar :) Har tillochmed redan pratat med Gunilla som saken, så hoppas att hon vill ha mig här! haha.

Och för alla er därhemma: Min mobil har blivit vattenskadad och fungerar inte. Därför svarar jag inte på sms och telefonsamtal. Nu vet ni det!

Nu orkar jag inte skriva mer. Kanske mer imorgon, vi får se. Jag ska fylla på min kopp med lite varm choklad och sen ska jag umgås lite med mina kollegor ;) haha. Även kallade vänner faktiskt! :)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0