SPONTANIST, JAVISST!

Denhär sommaren har utan tvekan varit den mest galna i mitt liv. Mitt motto har varit "man lever bara en gång" och "det är ett senare problem", så att kasta sig ut och göra något oväntat har inte varit några större problem har jag märkt. Det är verkligen sant som man säger: det är endast en själv som sätter gränserna! And i like it ;)


Påväg till stranden på Rhodos tidigare i sommar :)

Igår t.ex åkte jag in till nivå vid 22.30 tiden och körde en runda med några vänner. Jag satt egentligen i pyamas, hade precis sminkat av mig och höll på att göra en äppelpaj och då bestämdes det bara huxflux över FB att nästa destination var Nivå22. Så det var bara att släppa det jag höll på med, byta om och åka in! haha.

Just nu ska jag iallafall äta lite lunch och sedan blir det att hoppa in i duschen. Ikväll har jag planer jag ser fram emot, det blir att gå på bio med Sebbe och sen får vi se vad som händer :) Kanske en runda till apberget? en drink på Snaps eller kanske bara en promenad? Kul ska det bli iallafall!

Uppdaterar sedan innan jag åker in för att möta norsk-gutten ;)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0