ÄLSKLING TAR STUDENTEN!

Just nu sitter jag ute i trädgården här i kära Falkenberg och tar det lite lugnt innan vi ska till Oscars skola. Idag tar han nämligen studenten och vi ska dit och se på när han och hans underbara klass springer ut! :) Shit, jag kommer säkert få massa rysningar och säkert lite ångest, för nästa gång är det min tur... ouou. Blandade känslor, minst sagt.
Denna dag ska vi iallafall fira min älskade pojkvän som snart varit ihop i hela 1 år och 4 månader! :) Tiden går snabbt när man har roligt, och det har jag med min älskling. Efter utspringet blir det mottagning här i trädgården och senare kommer hela klassen hit för att fortsätta firandet!
AWESOME!
/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0