DAGENS PLANER!



Godmorgon! (eller god förmiddag kanske man ska säga?) Nu har min morbror äntligen kommit hit och alldeles strax ska vi till södetälje för att äta på en kina-restaurang! :) MUMS.

Jag har precis blivit klar med packningen till Rhodos, så nu kan jag äntligen luta mig tillbaka lite och bara njuta av att planet snart lyfter från regniga Sverige ;)


Rhodos-packningen är klar, gissa om väskan väger... haha.

För ett par timmar sedan åkte även Älskling hem och det betyder att vi inte kommer ses på typ 6 veckor... fy. Men nästa gång vi ses stannar jag förhoppningsvis kvar i Falkenberg för ett helt år, det är bara jobbet som avgör!

Nu ska vi iväg och äta Kinamat. Senare blir det att åka hem till Frida för att fira henne och Julia som nyss fyllt 18 år!! :)

/S.H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0