BRÄND BRUD OCH KVÄLLSFIKA

Goddagens :) Idag är jag somsagt hemma för att kurera mig och jag känner mig redan mer kry än vad jag gjorde igår! Dock är jag väl inte helt frisk, så jag bangade på utgång ikväll.

Istället blir det att dra ut med mina fina brudar... eller, iallafall några utav dom som det ser ut nu. Änsålänge är det jag, Anna, Victoria och kanske Julia som är på. Vi planerar att köra en kvällsfika på Café60 med massa tjejsnack och trevligheter! :) Ska bli så himla mysigt! 


Anna, Jag, Victoria och Julia... mina babes!

För ungefär en timme sedan kom jag hem från solarieöarna... kanske inte riktigt med det resultat jag hoppats på. Jag har olyckligtvis fått en mer rosatonad ansiktsfärg än just det bruna, skimmrande jag var ute efter... suck. Men jag hoppas att det försvinner... SNABBT!

Nu är det lunchdags för lilla mig :)

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0