DAGS ATT FLYGA HEM



Denna dag har varit lika underbar som gårdagen. Vi unnade oss somsagt en sovmorgon och sedan åkte vi till ett stort shoppingcenter som heter Vulcano. Såklart hittade jag ännu mer som jag bar ut ur butikerna :) Då min fina älskling Oscar och hans pappa bestämde sig för att ge mig födelsedagspresent i förväg så kommer jag ha råd med Guccis nya parfym "Flora" som jag blivit helt besatt utav! Så TACK, det var riktigt gulligt av er!
Ni får se bild på alla mina fynd från Italien när jag kommit hem. Allt gick hursomhelst på endast 91 euro! Helt sjukt.

Jag har haft en riktigt underbar weekend här med Anna, Maria, Michele och Theo! TACK så hemskt mycket för allt, detta är en resa jag aldrig kommer glömma. Jag hoppas att jag snart får se fram emot nästa resa ;)

Nu ska vi ta det lite lugnt och spela Wii MarioKart innan det blir att lägga sig och soooova!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

sv: haha precis ;)

2010-03-06 @ 22:48:10
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0