I FALKENBERG

Hej alla glada :) Igår eftermiddag kom jag hem från Danmark igen, men jag hoppade av i Malmö och tog tåget till Falkenberg så jag kommer inte till Sthlm förrän på söndag kväll. Uppdatering från Danmark kommer även när jag kommit hem då det är så himla många bilder/videos och det går så segt med Mac som jag har här. Så ni får hålla ut ;)

Igår var vi hursomhelst på ett fik som heter Stålboms. Oscars klasskompis hade sin projektredovisning där då det är hennes familj som äger stället :) Hon visade bilder och klipp från Körslaget-tiden och Rhapsody in rock från i sommras och det var verkligen sjukt kul att se allt! Olivia hade verkligen lagt ner arbete på dedär och hela kvällen var bara grym!
I förmiddags följde jag med till Falkhallen då Team Wells skulle spela in en fotbollslåt tillsammans och det slutade med att även jag fick vara med på en liten del, så det var riktigt kul! Dom är så glada och snälla, Wellsarna ;)
Just nu ska jag och Oscar iväg till hans faster för att spela lite kort och umgås, sedan blir det att åka till Mogens för middag och trevligheter, det är alltid en jätteskön stämning när vi är där! Slutligen blir det utgång ikväll IGEN till Grand. Så denna eftermiddag/kväll är något att se fram emot! :D
Vi höres. Ta hand om er!
/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0