ITALY, BITCHES!!

Äntligenäntligenäntligen är jag och min älskade Anna i Italien med hennes översöta syster Maria och hennes multigulliga lilla chihuahua Theo! :D
Just nu sitter vi i Marias lägenhet i Monza (strax utanför Milano) och tar det lite lugnt och spelar Wii MarioCart innan vi drar in till Monza för att äta lunch. Ikväll blir det en mysig middag på ett ställe som heter Loft, det blir apertivio med goda drinkar på menyn, och allt det för endast 8 euro! sjukt.



Resan hit gick riktigt bra! Allt flöt på, trots att vi var rätt trötta när vi behövde gå upp vid 01.00 inatt för att hinna med nattbussen som skulle ta oss till flygbussarna från cityterminalen. På flyget beställde vi in pizza och sedan sov vi båda ända fram tills vi skulle landa.
Vädret är lite monligt och 9 grader, så ändå en stor skillnad från Sverige! Ingen snö... ;)



Jag och Anna är taggade på planet ;)


Vi fick se solen när vi lyft från snöiga Stockholm!

Väl framme i Milano mötte Maria upp oss och vi tog tunnelbanan hem till Monza. Är galet taggad på hela denhär helgen och jag ska verkligen njuuuuta av varenda sekund!


Jag återförenas äntligen med världens sötaste Theo! han är så söt så att jag.....

/S.H

Kommentarer
Postat av: E L I N

Fatt kul :) <3

2010-03-04 @ 14:47:08
URL: http://alltidjah.blogg.se/
Postat av: Oscar

JAG är så söt att du..... HAHA :D <3

2010-03-04 @ 22:25:06
URL: http://oscarberander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0