PARTY LIKE A ROCKSTAR!





Här är bara ett axplock av alla bilder från gårkvällen när det blev att parta i en clubb som heter Le Banque (?) i Milano! Folket var så härliga och musiken var underbar! Jag blev bjuden på drink av en italienare som trodde att jag fyllde år och vi träffade massor av härliga italienare när vi var ute för att ta luft :)

En grej som jag tyckte var rätt cool var att en tjej som vi mötte där kom från Florida och hade sökt till Top Model!! Dock kom hon inte med då hon vägrade nude fotoshoots... Tyra wouldn't like that! haha.



Det blev helt lagom sent igår, vi tog en taxi hem till Monza så vi var hemma vid 4 på morgonen. Vi alla sov nog som stockar hela natten och denna dag blir en chilldag. Maria och Michele är ute och handlar och jag och Anna sköter disken/bloggar/passar Theoälskling :)

Om någon halvtimme när Maria kommer tillbaka ska vi alla tre åka in till Monza centrum för att kolla lite affärer och sedan ta en promenad i parken med Theo. Maria ska även se om hon hittar en ny mobil.
Vi ska kika in i en av Marias favoritaffärer också, nämligen Stradivarus! Som jag längtat efter att få shoppa där... får se om jag hittar något ;)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0