UPDATE!

Det har varit full rulle denna helg så igår kväll när jag kom hem hade jag helt enkelt inte orken att blogga :P Men nu kommer en liten uppdatering. Dock utan bilder då kameran glömdes hemma.

I lördags red jag som sagt ett dubbelpass på förmiddagen. Mot kvällen kom Veronica hem till mig och vi fixade oss i turbofart innan vi satte oss på tåget mot sundbyberg där min kusin Aurora bor :) Väl där lagade vi tacos som vi sedan åt framför melofifestivalen, mysmys! Många av hennes vänner var där och dom var riktigt trevliga allihop!
Efter ett par glas, singstar och snack drog jag och Veronica vidare in till Chaplins Bar. Där mötte vi upp Nils, Jocke, Hoffe och två andra brudar jag inte minns namnen på. Det blev det dans hela natten och det var verkligen grymt drag därinne! Självklart var vi uppe och sjöng karaoke också, denna gång fick det bli "I will survive". Vid 4 tiden när vi inte visste hur nattbussen gick och pendeln redan slutat gå, beslutade vi oss för att sova över hos Jocke som bodde rätt nära. Vi somnade inte förrän kl 06.00 och vaknade redan bara 2 timmar senare, haha.

Under söndagen hann jag åka hem en sväng innan jag skulle möta upp Nils för att ge en hjälpande hand när han skulle hitta en födelsedagspresent till sin lillebror. Eftersom att jag inte tror att han läser min blogg (om du nu gör det, hoppa ner till nästa stycke) kan jag säga att det blev en popcornmaskin! Haha, bästa presenten.
Det var tänkt att vi skulle plugga efteråt, men eftersom jag i all stress till bussen glömde mina fint inpackade läxpapper mm, fick jag "hjälpa" Nils med hans fysikplugg. Vi gav upp rätt snabbt och satte på en film istället. Jag tror filmen hette "Blindness" och det var ingen barnvänlig film, så hans stackars lillebror på 6 år blev konstant tillsagd att titta bort..  haha. Efter lite middag drog jag hem igen.

Väl hemma började jag genast packa väskan till Danmark då jag, tillsammans med KörB, åker imorgon bitti och jag ska sova hos Linnea idag. Hoppas verkligen allt kom med! haha. När jag var klar och hade tittat på "ponnyakuten" via SVTplay ringde jag upp Oscar och vi småpratade tills jag somnade i luren (a). Snacka om att jag var trött!

Idag är jag iallafall lite piggare då jag bestämde mig för att ta en liten sovmorgon :) Så nu är jag i skolan och ska direkt efter detta inlägg börja skriva på min engelska bokrecension. Ikväll kommer det säkerligen ett inlägg då jag och Linnea alltid har något i görningen tillsammans... haha.

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0