GODERMORGON I DENNA SAL...

Åh, jag vaknade upp med värsta julkänslan imorse! Nu har snön nämligen bestämt sig för att stanna kvar på backen även i stan och gatan utanför ser så mysig ut i det tidiga vintermörkret, det snöar lite lätt och gatorna ligger i princip orörda... vackert.

Just nu sitter jag och äter frukost framför MTV Breakfast Club som jag och min älskade lillebror alltid gjorde i tidigare dagar... usch ibland saknar man allt därhemma mer än vanligt. Men snart får jag äntligen träffa dom felsta, och sen ska jag till Thailand med min familj! :) Ses fram emot...

Nu ska jag äta klart, fixa håret och sen dra mig till jobbet!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Älskling!! Är du inte hemma något innan den 11e december? För jag kan inte dååå jue :(((((

2010-11-29 @ 16:10:29
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0