FRUKOSTDEJTEN ÄR PÅVÄG!

Godermorgon!
Igår kväll gick jag och la mig tidigt (innan kl 00:00) och vaknade därför redan kl 09.00 idag, och fram till nu har jag dukat fram frukost till mig och en person till. Nämligen till min kära vän Veronica! :)
Vi har ju inte hunnit ses sedan jag kom tillbaka från Norge, så vi tar våran chans nu och kör en liten frukostdejt innan hon börjar jobbet kl 13.30.


Veronica och jag på min studentmottagning -10.

Nu till något helt annat; Ni vet att när sommaren försvinner, försvinner även brännan man jobbat så hårt med att få till. Detta är det absolut jobbigaste momentet när dessa årstider förändras enligt mig! Är det bara jag som tycker det? Bara grejen att sola och bli brun tycker jag är så najs, jag känner mig frächare och snyggare när jag är brun. Så när mamma berättade att vi har en bokad resa till Thailand under julen blev jag ö-v-e-r-l-y-c-k-l-i-g! Inte bara pga brännan såklart, men till stor del ;) Men precis som många andra, vet jag självklart om riskerna med att sola osäkert (dvs utan solkräm, solarium mm) och jag är själv en sådan som inte har några problem att besöka solarieöarna, men har bestämt mig för att vara lite vänligare mot min hud. Så igår hittade jag min brun utan sol flaska och gick loss med den! Och idag... är jag bruuuuuuuun :D

Nu ska jag koka lite kaffe och plocka fram det sista innan Veronica kommer, ha en fin dag!

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0