DAGENS PLANER

Goooooooodmorgon! :)
Jag måste bara börja med att berätta att jag har sovit i 12 timmar inatt... det var typ det skönaste jag gjort sedan jag fick massage på stranden i thailand! haha. Men jag behövde verkligen sömnen känner jag och jag känner mig för första gången på länge  utviland när jag vaknar.

Hursomhelst. Idag kommer det bli en bra dag har jag en känsla av! Jag ska börja med att få i mig lite frukost och sedan ska jag ta en dush och sen börja fixa lite i mitt rum. Jag funderar på att möblera om lite, men ska se lite närmare på det innan jag börjar med något. Mot kvällen ska jag nog röra mig mot Majorstuen och möta upp Emma så vi kan handla något gott att äta till lördagsmiddag. Sedan åker vi hem till mig och fixar oss och förar inför... hörde jag rätt igen? - UTGÅNG! haha ;)

Så jag har en del att hinna med nu, vi hörs ikväll!

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0