"OM MAN GÅR SNABBT HINNER MAN INTE HALKA"...

...Bara ett av Simons begåvade uttryck han klämt ur sig idag, haha! Man bara måste älska Simons humor... den är så twisted så det bara blir SÅ rätt! hahaha :D


Lika som bär.... Skurt och Simon!

Idag jobbade jag hursomhelst i 8 timmar och var sedan och storhandlade på ica maxi tillsammans med Emma och hennes roomie Anna :) Det kändes bra att handla allt på en gång så slipper man småhandla helatiden. Nu är jag hos Emma och vi har lite chillkväll hos henne tillsammans med Anna :) Det blir en hyfsat tidig kväll då jag och Emma ska upp och jobba kl 8 imorgon. Men efter att vi stängt portarna för dagen så blir det... hörde jag rätt IGEN? UTGÅÅÅÅNG :D

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0