DAGENS



Dagens planer:
Gå en liten runda på stan och kika lite i affärer, jobb kl 13-20.
Dagens klädsel: Svarta, lappade tights och en vit oversiezed t-shirt med tryck.
Dagens frisyr: Plattat, tuperat och utsläppt.
Dagens humör: Lite trött i huvudet, men annars glad :)
Dagens väder: Soligt och klarblå himmel, 2 plusgrader.
Dagens längtan: Mr X? :)
Dagens tråkigaste: Jag räknade fel en hel timme när jag planerade min tur till Nordea i Bekkestua, så får ta det en annan dag... suck.
Dagens borde: Vika min in min tvätt i garderob och byrå... nu ligger det i en stor hög mitt på golvet.
Dagens vill ha: Nya jeans!
Dagens beroende: Kaffe!
Dagens låt: Chariot - Gavin DeGraw.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan blir det att gå på jakt efter nya jeans! :) Ha en bra dag, darlings!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0