GODMORGON, OSLO!


Fit for fight efter gårdagens dåliga skick, ska jag dra mig ut på stan och gå lite i solen innan jag sätter mig på tunnelbanan till jobbet. Vårkänslorna bara flödar genom mig och det ska jag fira genom att idag byta ut vinterkappan mot en av mina vårjackor!


Solen skiner så härligt genom mitt takfönster, våren är påväg!

Det blir ingen "Dagens" idag. Det känns inte som att ni drar så överdriven intressant information från det varje dag då mina dagar inte är så olika... haha. Men en sak kan jag gott nämna, och det är att dagens humör är på topp! Jag kommer nog gå runt med ett leende på läpparna hela dagen... :)

Ha en superfin dag och glöm inte att le ni också, det mår både kropp och själ bra utav!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Dags att skypa snart honey?

2011-03-16 @ 15:08:47
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Mami

;-))) jag ler! Otroligt, det smittar av sig! Hoppas folk inte tror att jag precis blivit utsläppt! Hahaha kram

2011-03-17 @ 15:24:45
Postat av: Sofia

alltså du kan inte bli snyggare?

2011-03-18 @ 17:22:31
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0