MED MINA ÖLBRILLOR PÅ

Wow, gårdagens utgång blev så lyckad!! :)


Jag och Emma började kvällen med dricka, snack och musik i mitt rum :) Så mysigt!


Vid 23.30 tiden drog vi till vårat favoritställe i Oslo; Trumpeten!! Där träffade vi ett gäng svenska tjejer som var hur sköna som helst :) Undrar hur många som förpestades med vårt försök till att sjunga svenska nationalsången helt rätt vid toaletterna...


Självklart sjöng jag karaoke! Denna kväll blev det "ain't no other man - Christina Aguilera" och "WakaWaka - Shakira" ;) Har dock inga bilder/videoklipp på när jag sjunger, därför åker denna bild upp på en av svenskarna som sjöng "Sommartider"  haha.


Senare mot 2-tiden kom även våra kära kollegor Simon, Thomas och deras kompis John ;) Så det blev att festa vidare med dom resten av kvällen ända till stängning. Jag och Emma kom inte hem förrän kl 04.00 imorse, men vi mår faktiskt inte helt dåligt idag heller... haha.

Men nu ska jag ladda upp bilder från gårdagens shopping, så det kan ni läsa om lite senare idag ;)

/S.H


Kommentarer
Postat av: AxelAlm

Assååå gaah! Jag har tänkt på det länge.. Hur kommer det sig att du är så sjukt sexig när du har druckit! Det gör mig galen!

2011-03-23 @ 23:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0