SUNT OCH GOTT

Hallådär :)
Idag började jag jobbet redan kl 8. Därmed inget blogginlägg på morgonen ;) Men å andra sidan finns det inte mycket att säga om denna dagen egentligen. Först jobb 8-16, sedan gav jag mig ut på stan och fullförde min shopping från i lördags, dvs min outfit till Sensation White! ;)


Efter det gick jag hem och åt en väldigt nyttig middag bestående av en deciliter couscous, hackad sallad och paprika, en halv avokado och 2 matskedar keso! Yummie :) Det räckte även till en lunchlåda till imorgon, toppen!
Sedan mötte jag upp Emma för att dra och sola. 20 års dagen, sensation white och Turkiet närmar sig med stormstegm så det är klart jag vill möta de med bravur... hehe.

Nu ska jag sova, för jag är helt otroligt trött. Ska försöka orka upp till gymmet innan jobbet imorgon. Jag och Emma lovade nämligen varandra (på fyllan) att jag skulle klara springa 2 km på 10 min tre gånger i veckan och att hon skulle springa en mil tre gånger i veckan... oh my. Skjut mig.

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0