TIME TO GET EGO




Sådärja. Kameran åkte fram i förmiddags och jag bestämde mig för att ha lite egotime... :) haha.

Emma och jag har iallafall haft en jättemysig helg tillsammans med tacoskväll, träning, shopping och film. Jag trivs så fruktansvärt bra med dig, människa! Och tur är väl det, för jag ska nu berätta en grej jag och Emma har hittat på... 1 maj åker vi till Turkiet!! En vecka i Alanya är exakt vad vi behöver :) ÅÅÅhh jag längtar så mycket så jag redan har resfeber... Mer om det i ett annat inlägg ;)

Nu sitter jag på mitt rum och ska alldeles strax ut och träffa...Mr X? ;) haha nu blev ni lite nyfikna va?
Men... man kan inte vara detaljerad med allt! ;)

/S.H


Kommentarer
Postat av: Mamsilusen

Åhh så fina foton!! Det va skönt att höra hur glad du är! Ha en fin vecka<33

kram kram

2011-03-06 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0