...TWO, THERE'S NO REASON WHY I SHOULDN'T BE WITH YOU

Halloj!
Igår kväll blev det inget inlägg i bloggen då jag träffade Mr X igen. Ett liten överraskning bestående av inpacketerade coockies fick jag också... :) aw.

Just nu sitter jag iallafall i mitt rum och bara tar det lugnt. Är riktigt trött idag och tänkte därför avboka mina planer om att springa på gymmet. Det blir att ligga i sängen och läsa Cosmopolitan istället, hehe. Snart ska jag laga lite middag, tror det blir råris med grönsaker, mums! :) När Emma kommer hem från jobbet hoppas jag det blir lite film och tjejsnack innan det är dags att lägga sig, imorgon blir det upp och jobba kl 8 igen. Men efter det är det heeeeelg! Åh vad jag längtar till lördag då jag och Emma bestämt oss för att träna, shoppa och mot kvällen blir det utgång! Wiih, en perfekt lördag med andra ord.


Japp, nu är det så pass "varmt" ute att conversen har åkt fram! :)

Nu börjar vårkänslorna verkligen ta över, speciellt när man rör sig i Oslo stad. Här är snön borta och solen skiner nästan varje dag! :) Men såfort man kliver av tunnelbanan vid mitt jobb är det vitt igen... hm.

Men nu ska jag laga mat innan jag hungrar ihjäl!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0